Garantii registreerimine
Mis on kõikehõlmav garantii?
Meie kõikehõlmava garantii1 mitmekülgsete teenustega on Teie uus Festooli tööriist esimesel kolmel aastal igakülgselt kaitstud ja Teie saate pühenduda kõige olulisemale - oma tööle. Kui soovite osa saada selliste teenuste, nagu „Tasuta kõikehõlmav remont“2, „Asendus varguse korral“ ja „Originaalosa tagatud“ eelistest, peate tööriista 100 päeva jooksul pärast ostu/tarnet tasuta registreerima.
Minu uus elukoht asub teises riigis. Kas mul on endiselt õigus kõikehõlmavale garantiile?
MyFestooli ja kõikehõlmava garantii1 teenusevalik ja -maht sõltub Teie elukohast (mitte riigist, millest Te tööriista ostsite) ja seetõttu võivad nii valik kui ka maht riigiti erineda. Milliseid teenused on saadaval Teie elukohariigis, selle kohta leiate teavet MyFestooli kasutustingimustest ja Teie elukohariigi Festooli veebilehel toodud garantiitingimustest. Riikide ülevaate leiate www.festool.com, valides esmalt soovitud riigi.
Kas kõikehõlmava garantii registreerimine on tasuline?
Ei, registreerimine on Teile tasuta. Ainus eeltingimus: 100 päeva jooksul pärast tööriista ostmist/tarnimist peate registreerima sellele kõikehõlmava garantii1. Küll aga tuleb meeles pidada, et varguse korral tasub klient omaosaluse ja remondi korral võivad kaasneda ka muud kulud (nt saastetasud H-tolmuimeja puhul).
Kuidas saan tööriistale kõikehõlmava garantii registreerida?
Alates 01.01.2021 saab kõikehõlmava garantii1 registreerida üksnes siis, kui Teil on kliendina MyFestooli konto. Pidage palun meeles, et edasimüüja, kellelt toote ostsite, ei saa toodet Teie eest registreerida. Saate oma tööriista registreerida 100 päeva jooksul pärast selle ostmist/tarnet väga lihtsalt veebis Teie MyFestooli kontol. MyFestooli pääsete veebilehe või Festooli äpi kaudu.
Registreerimine veebis:
- Logige oma MyFestooli kontole sisse lehel www.festool.ee/MyFestool.
- Garantii registreerimise vormi leiate oma isiklikult MyFestooli konto suvandilt „Tööriista registreerimine “ või sellelt lingilt: www.festool.ee/myfestool/garantii-registreerimine.
- Täitke vormi järgmised väljad: T.nr., S.nr. (need andmed leiate juuresolevalt garantiikaardilt või seadme tüübisildilt), ostukuupäev/tarnekuupäev (võite sisestada ainult ühe kuupäeva, mis jääb 100 päeva sisse pärast ostmist/tarnet. Sisestage kuupäev, mis on kirjas Teie ostuarvel/saatelehel). Laadige arve/saateleht üles (järgige faili suurust ja formaati), lisage müüja andmed ja täiendage vajadusel oma andmeid.
- Teie seadme registreerimine oli edukas ja garantiisertifikaadi saate igal ajal seadme ülevaatest alla laadida.
Miks pean ma oma seadme ise registreerima ja miks ei saa seda (enam) teha seadme müüja minu eest?
Festool suhtub isikuandmete kaitsmisse väga tõsiselt. Seepärast tegime andmekaitsekaalutlustel otsuse, et edaspidi saate garantiiga seotud registreerimist teha ise ja seega otsustada ise, kuidas Teie andmeid töödeldakse. Selleks lõime jaanuaris 2021 Teie jaoks võimaluse registreerida tööriistadele garantii üksnes MyFestoolis. Sellega kaitseme Teid ja Teie isikuandmeid soovimatu edastamise eest, aga ka müügipartnerit Teie andmete ebaõige kasutuse eest ning loomulikult ka meid endid selle eest, et saaksime Teie andmed oma valdusesse ilma Teie vastava nõusolekuta. MyFestoolis on Teil täielik ülevaade mitte ainult oma isikuandmetest, vaid ka oma Festooli tööriistadest.
Kui palju on mul aega, et oma tööriista registreerida?
Teil on 100 päeva pärast ostu/tarnet aega, et oma tööriistale registreerida kõikehõlmav garantii1.
Mida on mul registreerimiseks tarvis?
Selleks on vaja ostetud seadme osa- ja seerianumbrit (T-nr. ja S-nr.) ning ostuarvet/saatelehte ja MyFestooli kontot.
Miks nõutakse garantii registreerimiseks arve/saatelehe üleslaadimist?
Arve üles laadimine on üks eeltingimusi, et garantiid saada. See kajastub ka garantiitingimustes. Vastavalt garantiitingimustele saab garantiid registreerida 100 päeva jooksul pärast seadme ostmist/tarnet, hiljem ei ole see enam võimalik. Ostu-/tarnekuupäeva tõendamiseks tuleb üles laadida kehtiv arve või saateleht, nagu ka garantiitingimustes sätestatud.
Arvel/saatelehel on olulised vaid ostetud Festooli tööriista nimetus ja ostu kuupäev; muud andmed, näiteks kliendinumbri, hinna jmt võite muuta loetamatuks.
Kas mulle saadetakse kõikehõlmava garantii registreerimise kinnitus?
Jah, Teile saadetakse e-kirjaga vastav kinnitus. Garantiisertifikaati saate igal ajal oma MyFestooli kontol vaadata ja vajaduse korral alla laadida.
Kas kõikehõlmav garantii kehtib kõigile Festooli toodetele?
Kõikehõlmav garantii kehtib kõigile Festooli tööriistadele ja muudele valitud toodetele, nagu akukomplektid või laadijad. Kas tootele saab registreerida kõikehõlmavat garantiid, saate teada garantiikaardilt, mis on tootega Systaineris või karbis kaasas. Lisaks sellele saate meie kodulehelt toodete kasutusjuhistest lugeda, milliseid seadmeid saab registreerida. 1
Kas saan üksikutele akukomplektidele/laadijatele garantiid registreerida?
Akukomplektid ja laadijad on tarvikud, ent ka need on meie kõikehõlmava garantiiga1 kaetud. Akukomplektidele ja laadijatele ei saa meie veebivormi kaudu garantiid registreerida. Garantiijuhtumi korral on meil vaja tõendiks Teie ostudokumendist koopiat.
Sain oma seadme kingiks. Kas saan seda registreerida?
Kõikehõlmava garantii1 registreerimiseks on Teil vaja ostu tõendamiseks originaalset ostudokumenti/saatelehte. Lisaks sellele tuleb seade registreerida hiljemalt 100 päeva jooksul pärast seadme ostmist /kättesaamist.
Ostsin pruugitud seadme. Kas saan seda registreerida?
Garantii saab registreerida üksnes tööriistadele, mis on ostetud otse Festooli müügipartnerilt. Kui kasutatud seadme on selle eelmine omanik juba registreerinud ja seadmel on kehtiv garantii, siis on Teil võimalik
esitada meile garantii ülekandmise avaldus. Selleks edastage meile garantiisertifikaadi koopia või sellel kirjas olev viitenumber.
Ma ei näe tööriistaülevaates oma registreeritud seadet/seadmeid. Mida teha?
Enamasti peaksite kõiki garantiiga kaetud tööriistu ja garantiitähtaegu nägema tööriistade ülevaates. Kui aga registreeritud seade ülevaatest puudub, siis on põhjus järgmine: Kui olete registreerinud varem mõne seadme MyFestooli konto väliselt või on seadme Teie eest registreerinud meie edasimüüja, siis need seadmed ülevaatesse ei ilmu. Kui Teil ülevaatest mõni tööriist puudub, siis võtke palun ühendust meie Festooli klienditoega Kontaktvorm, et saaksime registreeritud seadme Teie uuele MyFestoolile üle kanda.
Tasuta kõikehõlmav garantiiremont
Kas on ka erandeid, mille puhul antud teenus ei kehti?
Jah on küll erandeid, millega Teie ise ka kindlasti nõustute: nt. kui tööriist tahtlikult lõhutakse või kui seda kasutatakse püsivalt tööstuslikul eesmärgil. Kõik erandid leiate meie garantiitingimustest.
Millised õigused on mul saada antud teenuseid, kui minu tööriistale ei ole registreeritud kõikehõlmavat garantiid?
Juriidilise isikuna on Teil 12 kuud, eraisikuna aga 24 kuud õigus seadusest tulenevale garantiile. Antud garantii kehtib materjali- ja tootmisvigade puhul, mis on tekkinud juba toote tarnimisel. Pidage meeles, et loomulikku kulumist seadusest tulenev garantii ei kata. Seetõttu peaksite oma tööriistale igal juhul kõikehõlmava garantii ära registreerima. Registreerimine on Teie jaoks alati tasuta! 1
Kas mulle esitatakse remondi korral pakkumus koos kulueelarvega?
Tänu kõikehõlmavale garantiile on kolmel esimesel aastal kulueelarved ja arved minevik.2 Ainus eeltingimus on, et Te peate oma tööriista kõikehõlmava garantii1 saamiseks 100 päeva jooksul pärast selle ostmist ära registreerima. Pärast garantii lõppemist aga saate soovi korral iga vaja mineva remondi kohta pakkumise koos kõikide eeldatavate kuludega.
Milliseid seadme osi ja vigu antud teenus katab?
Materjali- ja tootmisvead, kaasa arvatud kõik varu- ja kuluosad (eelkõige süsiharjad, kuullaagrid, kummimansetid, akukomplektid, akukomplektide laadijad, rõngastihendid, fikseeritud kaablid ja lülitid), samuti tööle kuluv tööaeg. Ülevaade kõikidest varu- ja kuluosadest leiate meie varuosakataloogist. Kõik veerus „Garantii“ sõnaga „Ja“ tähistatud osad asendatakse seadmel tasuta.2
Asendus varguse korral
Jäin hiljaks ega jõudnud ettenähtud 5 päeva jooksul varguse kohta taotlust esitada. Kas mulle tullakse vastu ja seade ikkagi asendatakse?
Kahjuks mitte! Pakume oma teenuseid ainult siis, kui kõikidest tähtaegadest kinni peetakse.
Minu tööriist varastati ehituplatsilt/autost. Kas see kuulub asendamisele?
Ka siis kui tööriist varastati autost või ehitusplatsilt, saate kolme aasta jooksul pärast ostu endale varguse korral garantii raames asemele tuliuue seadme – sellisel juhul on omaosalus 125 € neto (ilma käibemaksuta) . Power Stationi tootekategooria toodetele kehtib erandlik omaosalus summas 1000 € neto (ilma käibemaksuta).
Kas mul on õigus saada asendusseadmele kõikehõlmava garantii teenuseid?
Teie asendusseadmele kantakse üle kõikehõlmava garantii jääkaeg. See tähendab, e kui Teie seade varastati näiteks kaks aastat pärast selle ostmist, on Teie asendusseade kõikehõlmava garantiiga kaetud veel terve aasta jagu. Sel juhul registreerime meie asendusseadme Teie eest ning Teie saate uut garantiisertifikaati juba siis oma MyFestooli kontol vaadata või ka alla laadida. Kuna igale tööriistale kehtib ainult ühekordne varguskaitse, siis vargusekaitse asendusseadmele ei laiene. 1
Mida mina pean tegema, kui mu tööriist on varastatud?
Oluline on, et peate kehtivatest tähtaegadest kinni. Vargusjuhtumi korral peate koheselt teavitama politseid oma tööriista vargusest . Seejärel esitage politsei poolt varguse kohta väljastatud teatis ( kus peal on ka varastatud tööriist koos t-nr ja S-nr numbritega ) koos oma garantiisertifikaadiga 5 päeva jooksul kohalikule Festooli müügiesindajale. Pärast seda kui meie oleme juhtumi toimumist kontrollinud, saadame Teie müügiesindajale uue seadme, Teie tasute omaosaluse summas 125 € neto (ilma käibemaksuta) või 1000 € neto (ilma käibemaksuta) Power Station-tootekategooria toodete eest ja seejärel saate oma uuele seadmele järele minna.
Originaalvaruosa garantii
Kui ma vajan varuosa. Mida pean tegema?
Teie tööriistale õige varuosa leidmiseks vajame täpset seadme tüübi (S-nr) ja osanumbrit (T-nr). Antud andmed leiate garantiikaardilt või seadme tüübisildilt. Kindla varuosa tellimiseks helistage palun meie Festooli klienditelefonil, mille leiate siit: Kontakt.
Oluline märkus varuosade kasutamise kohta:
Pidage meeles, et Festooli tööriistu peaks remontima kvaliteedi ja ohutuse tagamiseks üksnes volitatud töökodades. Soovitame remondi tellida otse meie käest. Seadusega on sätestatud, et iga kord pärast korpuse avamist tuleb teha „vaatluskontroll kutsealaliitude DGUV eeskirja 3+4 ja direktiivi DIN VDE 0701/0702 kohaselt“. Vaatluskontrolli tohib läbi viia üksnes väljaõppinud elektrik. Paljudel juhtudel eeldab nõuetekohane remont spetsiaaltööriistade kasutamist. Palun pidage meeles, et kõik garantiiõigused kaotavad koheselt kehtivuse, kui seadet lastakse remontida mittevolitatud töökojas. Selle tõttu ei soovita me seadmeid ise remontima hakata.
Kas võib juhtuda, et garanteeritud varuosade saadavuse 10 aasta möödumisel ei ole laos minu seadme jaoks enam varuosi?
Paljudele tööriistadele on meil laos varuosi ka pärast tootmise lõpetamist ning seda märksa kauem kui 10 aastat.
Mis juhtub siis, kui mõnda varuosa ei ole 10 aasta jooksul enam saada?
Garanteerime Teile, et veel vähemalt 10 aastat pärast tootmise lõpetamist on Teie seadme varuosad laos hoiul. Juhul kui me seda lubadust täita ei suuda, siis asendatakse antud seade Teile tasuta uuega.
Vajate kõikehõlmava garantii osas veel abi?
Pöörduge palun meie Festooli klienditoe poole Kontakt.
- Kõikehõlmav garantii kehtib kõikidele Festooli tööriistadele, mis on registreeritud 100 päeva jooksul pärast ostukuupäeva. Kehtivad Festooli garantiitingimused, mille leiate: www.festool.ee/teenindus/garantiitingimused.
- * "Kõikehõlmav tasuta remont" kehtib ka akudele ja laadijatele, kuid ei kehti muudele kulumaterjalidele ega tarvikutele ning ise lahti võetud seadmetele, samuti ei ole see kohaldatav kahjustuste suhtes, mis on põhjustatud asjatundmatust tööst, mitteoriginaalosade kasutamisest ja pidevalt suurel koormusel käitamisest.