Meie vastutus ühiskonna ees

TTS Group on ülemaailmne ettevõte, mis annab tööd erinevatest kultuuridest pärit inimestele ja tunnetab oma sotsiaalset vastutust. TTSi kaubamärgid tegutsevad kogu maailmas ja me teame, et meil on sotsiaalne vastutus, mida me võtame väga tõsiselt. Seepärast on TTS loonud vastavusstruktuuri, mis tagab, et me järgime nii vastavate riikide seadusi kui ka meie ettevõtte sisemisi eeskirju ja eetilisi põhimõtteid. TTS Groupi osana tegutseb Festool vastavalt kontserni nõuetele vastavuse nõuetele.

    Meie tegevuse põhimõtted


    TTS Groupi kaubamärke iseloomustab kõrge kvaliteet, uuenduslikkus ja kliendilähedus. Nende saavutuste taga on aga ka väärtused, mis iseloomustavad TTS Groupi tegevust ja otsuseid. Need väärtused on järgmised:

    • Premium: teeme oma klientide jaoks tõeliselt head tööd.
    • Innovatsioon: Me keskendume mitmekesisusele ja julgeme üheskoos proovida uusi asju.
    • Jätkusuutlikkus: võtame vastutust inimeste ja tuleviku eest.

    Need väärtused kehtivad nii juhtide ja töötajate vahelises sisekontaktis kui ka väliskontaktis klientide, äripartnerite ja ametiasutustega. Selleks oleme loonud oma tegevusjuhendi. Oleme selgesõnaliselt vastu igasugusele sunniviisilisele ja lapstööjõule ning ootame seda ka oma klientidelt ja äripartneritelt. Meie väljatöötatud väärtused ja põhimõtted on siduvad kõigile töötajatele ja moodustavad meie igapäevase äritegevuse nurgakivi ning peaksid olema suunised ka meie äripartneritele. Püüame saavutada pikaajalist kasvu, mis on orienteeritud meie ettevõtte väärtustele. Me tegutseme jätkusuutlikult. Jätkusuutlik tegutsemine eeldab õiguskohast käitumist, mis kajastub meie nõuetele vastavuse struktuuris.

    Vastavus

    Seaduse järgimine ja ausus

    TTS eeldab, et kõik tema töötajad tunnevad ja järgivad seadusi ja muid eeskirju, mis on seotud nende töökeskkonnaga. See hõlmab ka TTS-i siseselt koostatud suuniste kehtivat versiooni.

    Aus konkurents

    Kõik töötajad on kohustatud saavutama ettevõtte eesmärke alati ausate vahenditega. Seetõttu ei sõlmi nad konkurentide, klientide ja/või tarnijatega kokkuleppeid, mis tõenäoliselt takistavad või piiravad konkurentsi. Konkurentsivabadus peab alati säilima.

    Võitlus korruptsiooni ja altkäemaksu vastu

    Eetikanormid on töötajatele teada ja neid järgitakse ka igapäevatöös. Eelkõige on keelatud kolmandate isikute ebaseaduslik mõjutamine äritehingutes. Eeliseid ei tohi nõuda ega vastu võtta. Selle tagamiseks on TTS koostanud oma suunised ja koolitab oma töötajaid regulaarselt.

    Nõuetele vastavuse struktuur

    Vastavus

    Eeskirjade rikkumisel võivad olla ettevõttele ja selle töötajatele tõsised tagajärjed. Nende vältimiseks on TTS võtnud kasutusele nõuetele vastavuse juhtimissüsteemi, mis hõlmab ennetus-, avastamis- ja reageerimismeetmeid. Peamised ennetusmeetmed on selged suunised, korrapärane koolitus, konfidentsiaalne nõustamine ning juhtide ja töötajate teavitamine asjakohastest vastavusküsimustest. Lisaks on loodud aruandlussüsteem. Siin saab teatada nõuetele vastavuse rikkumistest või esitada päringuid. Kõiki teateid käsitletakse konfidentsiaalselt.

    Kaebuste lahendamine


    Oleme veendunud, et avatud arutelu probleemide üle aitab tagada, et väärkäitumist esineb harvemini või et see tunnistatakse ja parandatakse varakult. Seetõttu hindame avatud õhkkonda, kus töötajad saavad kriitiliste probleemidega kõhklemata pöörduda oma otsese juhi, juhtkonna või usaldusorgani poole. Me uurime kõiki tõstatatud muresid õiglaselt ja eelarvamusteta ning kaitseme rikkumisest teatanuid, isegi kui teade ei leia kinnitust. Ka äripartnerid ja teised sidusrühmad võivad olla rikkumisest teavitajad ja aidata rikkumisi paljastada. Seetõttu on mainitud teavituskanalid avatud ka välistele rikkumisest teatajatele.

    Aruandluskanalid

    • E-post:compliance@tts-company.com
    • Telefon: +49 7024-804-20888 (AB)
    • Kiri: TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG
      Vastutavale ametnikule (HV-Z), kes on volitatud vastama järgmistele nõuetele
      Konfidentsiaalne
      Wertstrasse 20
      73240 Wendlingen Saksamaa
    • Kohaloleku aeg pärast ametisse nimetamist

    Aruandluskanalid eriteemade jaoks:


    Andmekaitse/andmekaitserikkumised: datenschutz@tts-company.com
    IT-turvalisuse vahejuhtumid: it-security@tts-company.com

    Mis juhtub, kui teade või kaebus laekub?

    1. Te esitate oma teate e-posti, telefoni, kirja või isiklikult.
    2. Te saate kinnituse teate kättesaamise kohta.
      Aruanne kontrollitakse ja vajaduse korral saadetakse teile järelpärimised.
      Mida rohkem teavet saate esitada, seda paremini ja kiiremini saab asja uurida ja hinnata.
    3. Kui teavet on piisavalt, algatatakse uurimine.
    4. Kui uurimine kinnitab vihjet või kaebust, võetakse vastavalt tulemustele meetmeid.
    5. Kui uurimine on lõpetatud, saate tagasisidet tulemuste ja võetud meetmete kohta.

    Kaebuste haldamine LkSG

    Et täita oma kohustust kaitsta inimõigusi ja keskkonda, oleme kehtestanud kaebuste esitamise korra, mis võimaldab kõigil asjaomastel osapooltel teatada võimalikest riskidest või rikkumistest selles valdkonnas. Kaebuste esitamise kord on suunatud eelkõige neile, kes kannatavad meie tegevusega seotud inimõiguste või keskkonnakahjustuste tagajärgede all. Isikutel, kes saavad teada sellisest rikkumisest, on samuti võimalus meid intsidendist teavitada. Kaebusi võib selles mõttes esitada eespool juba nimetatud kanalite kaudu.

    Lae alla kaebuste haldamine

    TTS Groupi läbipaistvuse aruanne

    Täiendavat teavet meie vastavuse kohta leiate TTS Groupi jätkusuutlikkuse aruandest.

    Lae alla nüüd