Registreeri oma Festool masin nüüd raha tagasi!
ROTEXi ülekandega ekstsentriklihvmasinad
Leidke nüüd õige ROTEX teie rakenduse jaoks!
Festooli ROTEXi ülekandega ekstsentriklihvmasinad on teil käes tõeline universaal: jämedat lihvimist, peenlihvimist ja lihvimist - kõike seda ühe tööriistaga. Võimas mootor koos ROTEXi nukkrööpaga võimaldab teil jämeda lihvimise puhul eemaldada kuni kolm korda rohkem materjali. Võimas, mitmekülgne ja usaldusväärne - ostke ROTEX nüüd ja kasutage cashback eelist
Freesid
Leia nüüd oma vajadustele sobiv Frees!
Meie Freesid võimaldavad teil täpselt freesida väljalõikeid, freesida ja soonida ning profileerida igasuguseid toorikuid. Freesid iseloomustab võimas elektrimootor, täpsus, lihtsad lõiketerade vahetused ja lai valik Lisatarvikud. Kasutage nüüd cashbacki eelist ja kindlustage oma uus Frees juba täna.
KKK
Korduma kippuvad küsimused ja vastused
Kas te ei leia siit õiget vastust oma küsimusele? Sel juhul võtke palun ühendust meie klienditeenindusega: customerservice@festool.lt.
Cashbacki väljamaksmise eelduseks on osaleva masina ostmine kampaaniaperioodil 14. juuli 2025 kuni 30. november 2025 ja arve üleslaadimine isiklikule MyFestool'i kontole hiljemalt 14. detsembriks 2025. Üksikasjad leiate osalemistingimustest.
Teil on võimalus registreerida masin otse MyFestool'i cashbacki registreerimisprotsessis. Selleks peate registreerimisprotsessi lõpus märkima linnukese.
Ettevaatust: Kui registreerite ainult garantii all-inclusive, ei registreerita toodet automaatselt cashbacki jaoks!
Ei, kahjuks ei ole see võimalik. Te peate end registreerima oma MyFestool'i kontol.
Kahjuks ei ole see võimalik. Iga toode tuleb eraldi registreerida ja arve iga kord eraldi üles laadida. Siiski ei ole vaja toodete kohta kahte eraldi arvet.
Loomulikult hoiame teid kursis. Kui teie registreerimine on edukas, saate kinnitava e-kirja. Niipea, kui teie andmed on kontrollitud, saate veel ühe e-kirja, et kinnitada, et kõik läks hästi, ja teie cashback kantakse teie poolt määratud pangakontole. Kui me andmete kontrollimisel avastame, et meil on veel andmeid puudu, võtame loomulikult teiega ühendust.
Alternatiivselt saate oma MyFestool-kontol igal ajal kontrollida staatust.
Kahjuks ei ole osalemine võimalik ilma arveta.
Soovitame kontrollida staatust oma MyFestool-kontol. Kui seal ei kuvata midagi, saatke palun e-kiri customerservice@festool.lt. Nad kontrollivad, kas teie registreerimisega kõik toimis.
Sellisel juhul saatke palun e-kiri customerservice@festool.lt, märkides oma protsessi numbri.