ROTEX ja Freesid Cashbacki kampaania osalemistingimused („kampaania“)
Seisuga: 10.06.2025
Kampaanias osalemisega nõustub osaleja osalemistingimustega.
- Korraldaja
- Kampaaniat korraldab ettevõte [Festool GmbH, Wertstr. 20, 73240 Wendlingen, Saksamaa], („korraldaja“).
- Kampaania viib läbi korraldaja volitatud agentuur FULFILLERS GmbH, Joseph-Beuys-Allee 6, D-53113 Bonn tehnilise teenuse osutajana ja secupay AG, Goethestraße 6, 01896 Pulsnitz makseasutusena (ühiselt „agentuur“).
- Osalemisõigus
- Õigus osaleda on kõigil täisealistel füüsilistel isikutel ning juriidilistel isikutel, kelle registrijärgne elu-/asukoht on Euroopa Majanduspiirkonnas, Šveitsis või Ühendkuningriigis („osalemispiirkond“).
- Kampaanias ei saa osaleda korraldaja töötajad ja edasimüüjad, samuti edasimüüjate töötajad, juhtivtöötajad ja esindajad.
- Kampaania sisu
- Lõppkliendid, kes ostavad kampaaniaperioodil 14.07.2025 kuni 30.116.2025 Festooli veebipoest või osalemispiirkonnas volitatud Festooli edasimüüjalt kampaaniatoote (vt punkti 4) ja registreeruvad kampaanias osalemiseks hiljemalt õige 14.12.2025, saavad raha tagasi („cashback“) summas 100 eurot. Muudes vääringutes kui eurodes tehtavate väljamaksete korral võib esineda valuutakursi kõikumisest tulenevaid väikesi kõrvalekaldeid märgitud summast, mis ei anna alust nõuda väikese puudujäägi tasumist.
- Ühe inimese kohta saab kampaanias osalemiseks registreerida maksimaalselt neli (4) kampaaniatoodet. Cashbacki saab selle kampaania raames taotleda ainult üks kord iga kampaaniaseadme kohta. Seejuures hõlmab kampaania kõiki Festooli samal ajal korraldatavaid Cashbacki kampaaniaid osalemispiirkonnas, sõltumata konkreetsest korraldajast. Selleks võrreldakse e-posti aadresse, dubleerivaid aadresse, IBAN ja kontrollnumbreid. Ühe leibkonna/ettevõtte kohta võib osaleda maksimaalselt neli (4) isikut. Osalemistingimusi rikkuv mitmekordne osalemine ja muud manipuleerivad meetmed toovad kaasa osaleja kohese väljaarvamise kampaaniast.
- Kampaaniatooted
Cashbackid makstakse välja vastavalt osalemistingimuste sätetele toodete eest, mis on kampaaniatoodete nimekirjas (selle leiate aadressilt www.festool.ee/cashback-2025). Kampaaniatoodeteks kvalifitseeruvad ainult uued tooted; kasutatud tooted on selles kampaanias välistatud. - Kampaanias osalemine
- Kampaanias osalemine eeldab, et lõppklient esitab hiljemalt 14.12.2025 oma nimele loodud MyFestooli kontol õigesti ja täielikult järgmised andmed:
- osaleja nimi ja aadress;
- osaleja e-posti aadress;
- kampaaniatoote ostukuupäev;
- kampaaniatoote kontrollnumbrid (T-nr ja S-nr);
- Foto reklaamtoote tüübiplaadist;
- arve või samaväärse ostu tõendava dokumendi koopia või foto, millel ostukuupäev ja toode on selgelt tuvastatavad;
- kontoandmed Cashbacki summa ülekandmiseks (konto omanik, IBAN ja BIC)
- Müügiplatvormi sertifikaat või kviitung ei ole piisav tõend ostu kohta. Lisaks sellele ei tohi ostu tõendav dokument olla väljastatud muule isikule kui osalejale.
- Kui Cashbacki väljamaksed kujutavad endast maksustatavat hüvitist, jääb maksude maksmise kohustus saajale (lõppkliendile).
- Pärast osalemisdokumentide kättesaamist saab osaleja Festoolilt või agentuurilt e-kirja teel kinnituse nende kättesaamise kohta, samuti saadetakse talle töötlemise käigus täiendavaid teateid kampaanias osalemise staatuse kohta. Festoolil ja Festooli poolt kampaania läbiviimiseks kasutataval agentuuril on õigus võtta osalejaga e-posti või kirja teel ühendust, kui neil tekib seoses kampaaniaga küsimusi ja põhjendatud kahtluste korral nõuda täiendavaid tõendeid.
- Õigeks ajaks esitamata, loetamatud, mittetäielikud või muul viisil valed andmed ei anna osalejale õigust kampaanias osaleda.
- Korraldaja jätab endale õiguse diskvalifitseerida ja kampaaniast kõrvaldada osalejad, kes esitavad puudulikke või valeandmeid, ei esita [tähtaja jooksul] nõutavaid tõendeid põhjendatud kahtluste korral, manipuleerivad või püüavad manipuleerida kampaanias osalemise protseduuri ja/või rikuvad tahtlikult osalemisreegleid ja/või püüavad muul ebaõiglasel ja/või ebaausal viisil kasu saada. Osaleja põhjendatud väljaarvamise korral on korraldajal õigus nõuda juba välja makstud Cashbacki tagastamist ka tagantjärele.
- Kampaanias osalemine eeldab, et lõppklient esitab hiljemalt 14.12.2025 oma nimele loodud MyFestooli kontol õigesti ja täielikult järgmised andmed:
- Cashbacki väljamaksmine
- Agentuur kontrollib, kas osalejal on õigus Cashbackile, ja teeb Cashbacki väljamakse osaleja poolt määratud kontole ja korraldaja.
- Väljamakse tehakse hiljemalt kuus (6) nädalat pärast nõuetekohaselt vormistatud ja tähtajaks esitatud osalemisdokumentide kättesaamist.
- Kui osaleja esitatud pangaandmetes esineb vigu, ei ole õigust uuele ülekandele. Sama kehtib ka juhul, kui on põhjendatud kahtlus, et cashback-makseid on tehtud pettuse teel, kuni korraldaja või agentuuri poolt nõutud täiendavate tõendite esitamisega on kahtlus ümber lükatud.
- Õigus Cashbackile ei ole ülekantav. Sularahas või mitterahaline makse on välistatud. Kui hiljem selgub, et on esitatud valeandmeid või raha tagastust on saadud pettuse teel muul lubamatul viisil, ei ole õigust cashbacki maksmisele. Kõik juba antud hüvitised tuleb tagasi maksta.
- Tagasimaksmise kohustus toote tagastamise korral
Kui kampaania raames juba registreeritud kampaaniatoode tagastatakse kuue kuu jooksul, tühistatakse õigus Cashbackile. Juba võimaldatud hüved tuleb tagasi maksta. - Andmekaitse
Cashback-kampaania raames esitatavaid isikuandmeid töötleb korraldaja. Töötlemise õiguslik alus on GDPR artikli 6 lõige 1 punkt b). Kogu täiendav teave andmekaitse kohta on kättesaadav aadressil https://www.festool.ee/õiguslik-teave/data-protection. - Muu
- Korraldaja jätab endale õiguse käesolevat kampaaniat ilma eelneva etteteatamiseta muuta, täiendada või see ennetähtaegselt lõpetada .
- Nende osalemistingimuste suhtes kohaldatakse korraldaja registrijärgse asukohariigi õigust, välja arvatud ÜRO kaupade rahvusvaheliste müügilepingute konventsioon (CISG). Kõikide õiguslike vaidluste lahendamise ainupädev kohus asub korraldaja registrijärgses asukohas.
- Kui üks või mitu nende osalemistingimuste sätet peaks osutuma või muutuma kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud sätete kehtivust.
- Kui teil on küsimusi kampaania läbiviimise kohta, palume võtta ühendust aadressil