Veebikontroll
Saatmisel tekkis viga.
Proovige hiljem uuesti.
KKK
Mis võib juhtuda?
Mitmesuguste ebasoodsate asjaolude ilmnemisel võivad üksikud seadmed üle kuumeneda. See võib põhjustada mõningate saagide leegita põlemist ja teatavatel juhtudel ka leekidesse lahvatamist. See tähendab (ehkki meil pole seni teadet ühestki vastavast juhtumist), et erakordselt ebasoodsad asjaolud võivad tingida tulekahju puhkemise, mis võib edasi levida teistele esemetele. Ennetava tarbijakaitse raames ning võimalike kahjustuste, jäsemete vigastuste ja elukaotuse ennetamiseks viib Festool läbi seadmete parandamise.
Ülekuumenemine on üldjuhul võimalik üksnes juhul, seade on vooluvõrku ühendatud. Seega võib Kapexi saagi teatavate ettevaatusabinõude võtmise korral enamasti siiski edasi kasutada. Tuleb jälgida, et saag oleks vooluvõrku ühendatud üksnes hädavajaliku kasutamise ajaks. Samuti tuleb seadmel silma peal hoida ajal, mil see on vooluvõrku ühendatud ja veel mõnda aega pärast selle vooluvõrgust eemaldamist, et välistada märkamatu süttimise võimalus. Õige kasutamise korral ei ole sae kasutamine otseselt ohtlik. Ohutuse tagamiseks tuleb seade siiski ära parandada. See aitab tagada nii meie klientide kui ka ohuga kokkupuutuvate kolmandate isiku ohutuse.
Kas see on ohutusega seotud?
Jah.
Mitmesuguste ebasoodsate asjaolude ilmnemisel võivad üksikud seadmed üle kuumeneda. See võib põhjustada mõningate saagide leegita põlemist ja teatavatel juhtudel ka leekidesse lahvatamist. See tähendab (ehkki meil pole seni teadet ühestki vastavast juhtumist), et erakordselt ebasoodsad asjaolud võivad tingida tulekahju puhkemise, mis võib edasi levida teistele esemetele. Ennetava tarbijakaitse raames ning võimalike kahjustuste, jäsemete vigastuste ja elukaotuse ennetamiseks viib Festool läbi seadmete parandamise.
Ülekuumenemine on üldjuhul võimalik üksnes juhul, seade on vooluvõrku ühendatud. Seega võib Kapexi saagi teatavate ettevaatusabinõude võtmise korral enamasti siiski edasi kasutada. Tuleb jälgida, et saag oleks vooluvõrku ühendatud üksnes hädavajaliku kasutamise ajaks. Samuti tuleb seadmel silma peal hoida ajal, mil see on vooluvõrku ühendatud ja veel mõnda aega pärast selle vooluvõrgust eemaldamist, et välistada märkamatu süttimise võimalus. Õige kasutamise korral ei ole sae kasutamine otseselt ohtlik. Ohutuse tagamiseks tuleb seade siiski ära parandada. See aitab tagada nii meie klientide kui ka ohuga kokkupuutuvate kolmandate isiku ohutuse.
Kui suur on risk?
Tõenäosus on väga väike, aga me ei võta mingeid riske, kui asi puudutab meie klientide tervist. Meie jaoks on kõige olulisem, et meie seadmed oleksid turvalised, ning et seeläbi oleks tagatud ka seadmetega kokku puutuvate inimeste ohutus. Kahtluste ilmnemisel anname pigem välja hoiatuse ja teeme klientidele vabatahtlikult pakkumise probleemse osa tasuta väljavahetamiseks ja seadme ohutuskontrolli tegemiseks.
Kas ma võin oma KAPEXi saagi ohutult kasutada?
Jah. Võtke seade pärast kasutamist vooluvõrgust välja ja võtke ohutusmeetmeid.
Milliseid saage see mõjutab?
Probleem puudutab miiusaage KS 88 ja 120, mis toodeti vahemikus 2007 – veebruar 2010 ning mis on seega vanemad kui kümme aastat. Kuna meie seadmetel on pikk kasutusiga, eeldame, et nii mõnigi miiusaag on veel kasutuses. Kvaliteet ja klientide ohutus on meie jaoks erakordselt olulised. Seetõttu korraldame koheselt nimetatud saagide parandamise.
Kas seni on õnnetusi ette tulnud?
Või tulekahjusid?
Ei. Meile teadaolevad kahjustused on esinenud vaid üksikutel seadmetel, mis oleme loomulikult täis mahus välja vahetanud.
Ennetava tarbijakaitse huvides ning vältimaks võimalikke kahjustusi ning ohte tervisele ja elule läbivad järelpaigalduse kõik ohustatud seadmed.
Klientide ja seadmete turvalisus on meie esmane eesmärk.
Kas see mõjutab ka minu uut KAPEXi saagi või teist tüüpi KAPEXi saage?
Ei, kuumenemine võib mõjutada üksnes miiusaage KS 88 ja 120, mis toodeti vahemikus 2007 – veebruar 2010 ning mis on seega vanemad kui kümme aastat. Need seadmed on meie veebisaidil (www.festool.com/retrofit) T- ja S-numbrite alusel kergesti tuvastatavad.
Kuidas see käib? Kuidas ma oma sae töökotta toimetan ja sealt tagasi saan? Mida ma tegema pean? Kui kaua sellega läheb? Kas ma võin sae saata ka oma edasimüüjale? Kas kulud kannan mina?
Mõistagi soovime teha kogu ettevõtmise teie jaoks võimalikult lihtsaks. Seetõttu loome teie jaoks spetsiaalse teenindusmeeskonna.
Võite arvestada seadmete parandamisega alates veebruari keskpaigast.
Lepime teiega kokku sobiva parandusaja, et te ei peaks oma Kapexi saagi liialt kaua ootama. Vajaduse korral saadame teile pakkematerjali, et saaksite oma sae järeletulemuseks ette valmistada.
Eesmärgiks on teha vajalikud parandustööd ja lähetada saag teie poole tagasi 48 tunni jooksul.
Saate- ja järelpaigalduskulud, sealhulgas vajalike varuosade kulud, jäävad enesestmõista meie kanda. Ka tööohutuse kontrolli viime läbi tasuta.
Mida täpsemalt järelpaigaldatakse?
Vahetame välja kuumenemisega seotud osad ja parandame sae, et seda saaks taas piiranguteta kasutada ja hoiustada. Ühtlasi kasutame võimalust, et viia läbi kiire ohutuskontroll.
Kas T- ja S-numbrite otsing leiab kõik mõjutatud saed?
Jah, otsingut saate teostada selle veebisaidi kaudu.
Kas ma PEAN oma sae teile saatma isegi kui see on töökorras?
Isegi kui ma ohutusteatest kinni pean?
Jah. See on vältimatu, et kõrvaldada oht elule ja jäsemete vigastustele ja seda isegi juhul, kui peate kinni ohutusteatest.
Kui kaua tagasikutsumine kestab?
Võtame vastutuse meie lõppklientide kõigi Festooli seadmete eest.
Seetõttu ei ole tasuta järelpaigalduse ajavahemik piiratud.